Nieuwe huisstijl DermaCura
Een huisstijl is als een jas. Jarenlang heb je er plezier van, maar op een gegeven moment past het niet meer. Groter gegroeid, volwassen geworden en toe aan een nieuwe stap, klaar om de vleugels verder uit te slaan. Trots om te laten zien wie we je bent. Daar past een nieuwe uitstraling bij, een nieuwe huisstijl. Na maanden hard werken, introduceren we daarom vandaag onze nieuwe jas! Een jas die past bij onze organisatie, onze producten, en ambities. Een nieuw logo, frisse kleuren en een moderne eigentijdse vormgeving zijn doorgevoerd in al onze uitingen.
Ga naar onze vernieuwde website, klik hier:
Het DermaCura campagnebeeld laat een menselijk figuur zien, vormgegeven als een metalen sculptuur (bekend van het spelletje waar een aanraking een alarmbel laat rinkelen). Dit beeld is een metafoor voor de gevoelige huid van eczeempatiënten: elke aanraking is funest. DermaCura verband doet precies wat dit campagnebeeld laat zien: de gevoelige huid beschermen waar nodig. Op die manier levert DermaCura een positieve bijdrage aan de kwaliteit van leven van eczeempatiënten, want: Een gevoelige huid bescherm je beter goed..
DermaCura, we care!