DermaCura

Wie zijn wij

Wij zijn Cocky, Marijke, Richard en Michel Ooms. Wij zijn broers en zussen van elkaar. Al meer dan 25 jaar werken wij samen binnen ons familiebedrijf.

Een bedrijf wat ooit gestart is door onze ouders. Door met elkaar hard te werken is onze zaak langzaam maar zeker uitgegroeid tot een groter en professioneler bedrijf. De afgelopen jaren hebben wij verschillende bedrijfsactiviteiten opgestart en in 2016 het bedrijf, waar het allemaal mee begonnen is, overgenomen. Deze en onze nieuwe bedrijfsactiviteiten vallen nu onder de Ooms Groep B.V.

Een van de belangrijkste bedrijfsactiviteiten van de Ooms Groep is D&M B.V. met als voornaamste product DermaCura. Dit zijn speciale verbandmiddelen voor mensen met eczeem.  Onze verbandmiddelen worden veel geadviseerd door kinderartsen, dermatologen en dermatologie/eczeemverpleegkundigen. Wij hebben dan ook veel persoonlijk contact met deze zorgprofessionals.

Hoewel ons bedrijf door de jaren heen nogal wat veranderingen heeft doorgemaakt, is één aspect altijd het zelfde gebleven: onze  betrokkenheid en ons enthousiasme om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wie is wie en wie doet wat?

Cocky zorgt ervoor dat op kantoor alles op rolletjes verloopt. Als u belt dan heeft u de grootste kans dat u haar aan de telefoon krijgt. Het klantencontact, inkoop en het verzorgen van uw bestelling is bij haar in goede handen. Zij denkt met u mee, zoekt altijd de oplossing en besteed aandacht en zorg aan u, uw vragen en uw bestelling.

Marijke is de jongste van ons vier. Zij is zeer handig met computers en verantwoordelijk voor ICT gerelateerde onderwerpen binnen ons bedrijf. Daarnaast ondersteunt zij bij alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van logistiek, administratie, organisatie en verkoop. Zij is het “cement” van ons bedrijf; zet letterlijk en figuurlijk de puntjes op de i.

Michel zorgt voor de marketing en verkoop van onze producten. Bedenkt activiteiten om de zichtbaarheid en verkoop van onze producten te stimuleren. Hij neemt de initiatieven en onderhoudt het persoonlijke contact met zorgprofessionals zoals artsen en verpleegkundigen en is daardoor het gezicht van ons bedrijf.

Richard was verantwoordelijk voor de financiën, protocollen en richtlijnen binnen ons bedrijf. Hij hield regel- en wetgeving altijd goed in de gaten en zorgde ervoor dat hieraan voldaan werd. Zijn positieve en kritische insteek maakte dat beslissingen binnen ons bedrijf altijd weloverwogen genomen werden. Op zaterdag 28 november 2020 is hij overleden. Richard is bijna 30 jaar directeur en mede-eigenaar van ons familiebedrijf  geweest. Hij was het stevige fundament, onze steun en toeverlaat, waardoor ontwikkeling en groei van ons familiebedrijf gerealiseerd kon worden. De onzichtbare stille kracht, altijd zorgvuldig, eerlijk en transparant naar iedereen die hij gekend heeft en met wie hij heeft samengewerkt. Wij gaan hem als broer en als mede-directeur van ons familiebedrijf ontzettend missen. We gaan er alles aan doen om zijn werkzaamheden zodanig in te vullen dat hij trots op ons kan zijn. Dank, Richard voor je inzet en positieve bijdragen aan ons mooie bedrijf.

Met elkaar zijn, en waren, we verantwoordelijk voor onze zaak en is het voor ons elke dag weer een groot plezier om hier gezamenlijk aan te werken.

Meer weten over ons en onze producten? Neem gerust contact op, wij zijn u graag van dienst.

DermaCura is een handelsnaam van D&M B.V. en maakt deel uit van de Ooms Groep B.V.

We care!

Cocky, Marijke, Richard en Michel Ooms