DermaCura

Wie zijn wij

Wij zijn Cocky, Marijke, en Michel Ooms. Wij zijn broer en zussen van elkaar. Al meer dan 25 jaar werken wij samen binnen ons familiebedrijf.
Enkele jaren terug hebben we helaas afscheid moeten nemen van onze broer Richard. We missen hem nog steeds.

DermaCura is een bedrijf wat ooit gestart is door onze ouders, en door met elkaar enthousiast te werken is onze zaak langzaam maar zeker uitgegroeid tot een een professioneel bedrijf met hoog gewaardeerde producten.

We hebben ons onder de naam DermaCura toegespitst op producten voor mensen met eczeem en zijn de norm geworden als het gaat om hoge kwaliteit verbandpakken voor mensen met eczeem. Deze verbandpakken worden geadviseerd door kinderartsen, dermatologen en dermatologie/eczeemverpleegkundigen.

De uitzonderlijke waarde van onze producten is onlangs bevestigd door de resultaten van een recent wetenschappelijk onderzoek. Onze producten hebben hun bewezen waarde aangetoond bij de behandeling van eczeempatiënten.

Hoewel we  ons als bedrijf door de jaren heen progressief ontwikkeld hebben en een belangrijke positie hebben verworven met onze producten , is één aspect altijd het zelfde gebleven: onze  betrokkenheid en ons enthousiasme om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wie is wie en wie doet wat?

Cocky zorgt ervoor dat op kantoor alles op rolletjes verloopt. Als u belt dan heeft u de grootste kans dat u haar aan de telefoon krijgt. Het klantencontact, inkoop en het verzorgen van uw bestelling is bij haar in goede handen. Zij denkt met u mee, zoekt altijd de oplossing en besteed aandacht en zorg aan u, uw vragen en uw bestelling.

Marijke is de jongste van ons vier. Zij is zeer handig met computers en verantwoordelijk voor ICT gerelateerde onderwerpen binnen ons bedrijf. Daarnaast ondersteunt zij bij alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van logistiek, administratie, organisatie en verkoop. Zij is het “cement” van ons bedrijf; zet letterlijk en figuurlijk de puntjes op de i.

Michel zorgt voor de marketing en verkoop van onze producten. Bedenkt activiteiten om de zichtbaarheid en verkoop van onze producten te stimuleren. Hij neemt de initiatieven en onderhoudt het persoonlijke contact met zorgprofessionals zoals artsen en verpleegkundigen en is daardoor het gezicht van ons bedrijf. Hij heeft een groot deel van de werkzaamheden van Richard overgenomen en stuurt derden aan waar van toepassing.

Op het gebied van wet en regelgeving, logistiek, ontwerp en PR werken we samen met adviseurs en bedrijven die kwaliteit bieden en veel enthousiasme tentoonspreiden voor ons mooie bedrijf.

Meer weten over ons en onze producten? Neem gerust contact op, wij zijn u graag van dienst.

DermaCura is een handelsnaam van D&M B.V. en maakt deel uit van de Ooms Groep B.V.

We care!

Cocky, Michel en Marijke

Ons campagnebeeld is een metafoor voor de gevoelige huid van eczeempatiënten: elke aanraking is funest. Ons krabverband doet precies wat dit campagnebeeld laat zien: de gevoelige huid beschermen waar nodig.